Tuesday, October 26, 2010

~ kisAh kitA ~

* memang indah! tersangat indah!
..kenangan yg tak mungkin akan ku lupa buat selamanya..
..kisah kita yg akan kekal selamanya dalam ingatanku..
..tak ada ungkapan yg dapat aku katakan melainkan yg indah2 belaka..


..tanggal 24/10 menjadi saksi akan segalanya..
..kita dapat bersama-sama meluangkan masa di hujung minggu..
..berkelah dan bermandi manda..
..Ouhhh, sememangnya sangat indah pada waktu itu!


..ingin sekali aku panjangkan masa pada hari itu,
..kerana bukan senang untuk kita luangkan masa bersama..
..tapi apa kan dayaku, aku hanya manusia biasa yg x mampu berbuat apa2..
..yg aku mampu, hanyalah berdoa kepadaMu agar hubungan yg dibina akan kekal buat selama-lamanya~




sahabat,

engkau adalah segalanya bagiku..

kerna tanpa seOrang sahabat, pasti aku tidak mampu utk mengharungi segala dugaan dan 

cabaran di sini..

engkau sentiasa menjadi tempat mengadu di kala keluarga jauh di mata..

engkau lah pemberi semangat agar aku tabah utk menghadapi dugaan hidup ini..

engkau lah yg mengajar aku erti sebuah persahabatan itu..

sesungguhnya, sahabat sangat penting dalam hidup ini..

tanpa seOrang sahabat, siapalah aku utk menjalani tanggungjawab sebagai seOrang pelajar..

terima kasih wahai sahabat!

aku sangat sayang semua sahabat2ku..

mOge persahabatan yg kita bina akan kekal hingga ke akhir hayat..Amin~


                                                      

No comments:

Post a Comment