Friday, August 12, 2011

Ramadhan datang lagi ~

assalamualaikum ~

firstly, rase nye masih belum terlambat nak ucapkan salam ramadhan al-mubarak kepada semua umat islam ! ;)   *walaupun pada hakikatnya memang dah lambat*

okay, saya dah sedarr. maaf, maaf,  *versi nabil* muahahaha ~

orang laen dah sebok wish Selamat Hari Raya, aku baru terhegeh2 nak wish selamat berpuasa. adehhhh ~   maafkan saya. sebOkkk sangat kunun . HAHAHA







memandangkan ni laa puase yang sepenuh2nya aku dapat puasa kat rumah, memang tak tergambar laa keseronakannya. beshhh sangat ! Alhamdulillah ~  ;p




maklum laa, sebelum ni puase sume di perantauan since form 1,.  *eceyhh, perantauan laa sangat ! overdos kau ~ haha *




then, memandangkan aku berdua ngan adek kat umah, sO tiap2 ari laa nak ke bazaar nye. hadOyyy, jenuh abah nak sediakn duet. kesian kan? huhu      *dah jadi hObi lak round2 kat bazaar tiap petang. muahaha ~  *





okay laa, cukup2 laa merapunye. tak lalu org laen nk bace kn? huu. sory yeee .
neway, rase nye takde ape dah kottt.





kay uollz, puase sungguh2 yea, jangan curik2 makan ! nO. no. no ! hee

then, banyak kan laa ibadah ye dalam bulan yang penuh rahmat ni. mudah-mudahan Allah menerima amalan kita. insyaAllah ~


okay, selamat bersahur untuk puase yang ke12 !   ( cepattnye dah nak dOblas ari)


sebelum tu, meh layan dulu lagu cerita ramadhan terakhir @ tv3. seyes beshh ! same2 kte renungkan yeaa.   ;)








got to go, see u next ! nytez all ~   
tdo awal so that x susah nak bangun sahur !  ;)    ( aku tdo awal sgt laa kn . cehhh )ngeh3





ok,  bubye. assalam ~   ;p

No comments:

Post a Comment